Subject: Päring bussipeatuse märgi paigaldamise tingimuste kohta – Voore-Levala tee (14115)
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 08:49:57 +0300

Tere,

Teile on saadetud dokument Mustvee Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi 
kaudu.

Pealkiri: Päring bussipeatuse märgi paigaldamise tingimuste kohta – 
Voore-Levala tee (14115)
Registreerimise kuupäev: 26.05.2025
Registreerimise number: 4-2/25/1359-1

Digitaalallkirjaga dokumendi avamiseks kasutatav DigiDoc tarkvara on tasuta 
kättesaadav ID kaardi kodulehelt installer.id.ee. 
<https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/>

Kui olete kirja saanud ekslikult, siis palume anda sellest esimesel 
võimalusel teada kirja saatjale aadressil [email-masked] ja kustutada kiri 
koos kõigi lisatud failidega.
Kontaktinfo
Mustvee Vallavalitsus Tartu tn 28, 49603 Mustvee
Tel 772 6161
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>